Filoloski fakultet Univerziteta u Beogradu: Ceski jezik kao izborni? - Filoloski fakultet Univerziteta u Beogradu

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Ceski jezik kao izborni?

#1 User is offline   Dalida 

• Brucoš
  • Group: Student
  • Interests:languages,litterature, dancing,music,travelling...<br /><br />check this out- obligatory!! http://www.myspace.com/stefanradjenkg

Posted 08 May 2009 - 21:57

Ima li neko iskustva sa polaganjem istog?
0

#2 User is offline   jabuka 

• Brucoš

Posted 17 October 2009 - 09:11

Mene isto zanima da li je neko uzimao ceski kao izborni i da li znate kada su predavanja kao i da li moze da se slusa samo godinu dana , posto sam student zavrsne godine?! hvala unapred..
0

#3 User is offline   GorkaChokolada 

• Apsolvent

Posted 17 October 2009 - 11:06

Moje kolege slusaju ceski kao drugi slovenski (ja sam licno izabrala slovacki, pa ne mogu da prenesem svoja iskustva) i kazu da su profesori ok, lepo se radi, niko se ne zali, a pricala sam sa vise razlicitih ljudi.
0

#4 User is offline   Zoja 

• Brucoš

Posted 14 November 2009 - 13:26

Ja idem na ceski kao drugi slovenski jezik od ove godine, i nisam bas zadovoljna, profesori jesu uljudni (i to je nesto), ali veoma malo i sporo se radi, stalno gubimo casove ili predavaci kasne. To je steta, posto ceski stvarno nije tezak, i da se samo malo ozbiljnije radi mogli bismo ga pristojno nauciti za dve godine.
0

#5 User is offline   GorkaChokolada 

• Apsolvent

Posted 14 November 2009 - 14:19

O jezicima na slavistici kao drugim slovenskim kruze sledece price:
1. ruski - tesko se polaze, malo nauci
2. poljski - mnoooooooogooo se radi, mnogo se nauci, ali je dosta tesko i zahtevno
3. ukrajinski - fonetika mora da se uci, lektorske su ok, knjizevnost se lako prolazi
4. slovacki - lako se polaze, do ove godine nije bilo preterano popularno
5. ceski - lako se polaze, fancy smer
0

#6 User is offline   kamencic 

• Brucoš