Filoloski fakultet Univerziteta u Beogradu: Radna knjizica i fax - Filoloski fakultet Univerziteta u Beogradu

Jump to content

• (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Radna knjizica i fax

#1 User is offline   GorkaChokolada 

• Apsolvent
  • Group: Student

Posted 25 August 2009 - 16:45

Imam ponudu da radim kao zamena u jednoj srednjoj skoli da predajem ruski jezik u toku septembra mesec dana.
Zna li neko kakva je procedura vadjenje radne knjizice, s obzirom na cinjenicu da sam redovan student na budzetu?
I imam li pravo na tako nesto uopste?

Napominjem, u pitanju je samo mesec dana u septembru.

Hvala unapred :)
0

#2 User is offline   Kordelija 

• Student

Posted 25 August 2009 - 17:41

View PostGorkaChokolada, on 25 Aug 2009, 17:45, said:

Imam ponudu da radim kao zamena u jednoj srednjoj skoli da predajem ruski jezik u toku septembra mesec dana.
Zna li neko kakva je procedura vadjenje radne knjizice, s obzirom na cinjenicu da sam redovan student na budzetu?

Hvala unapred :)

Mislim da se radna knjizica vadi tako sto se prijavis na biro, a ne znam sta ti sve treba za prijavljivanje. Mislim i da imas pravo na to, ali proveri kod vec zaposlenih studenata.
0

#3 User is offline   jefimija 

• Brucoš

Posted 25 August 2009 - 17:59

View PostKordelija, on 25 Aug 2009, 18:41, said:

Mislim da se radna knjizica vadi tako sto se prijavis na biro, a ne znam sta ti sve treba za prijavljivanje. Mislim i da imas pravo na to, ali proveri kod vec zaposlenih studenata.

Nemas prava da imas radnu knjizicu. Tacnije, imas pravo, ali ne mozes vise da budes na budzetu. Ja sam zbog toga propustila jedan jako dobar posao. Ipak, posto je u pitanju samo mesec dana pitaj poslodavca da li postoji mogucnost da potpises ugovor o honorarnom radu. Njima je to isti djavo, a ti ces sacuvati budzetsko mesto.
0

#4 User is offline   maca 

• Can you tell me..?

Posted 25 August 2009 - 18:17

Aj na MSN :)
0