Filoloski fakultet Univerziteta u Beogradu: Pedagoska psihologija - Filoloski fakultet Univerziteta u Beogradu

Jump to content

• (20 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Pedagoska psihologija info

#1 User is offline   Alice D 

• Brucoš
  • Group: Student

Posted 27 June 2006 - 07:44

Da li neko zna da mi kaze gde mogu da nabavim ispitna pitanja iz Pedagoske psihologije? Ispit sam slusao kod profesorke Miocinovic jos pre nekoliko godina pa nisam u toku ni sa potrebnom literaturom ni sa pitanjima. By the way, da li je tacno da se vise ne sprema iz one glupe Krsticeve knjige Ucenje i razvoj?
Unapred zahvalan... ;)
0

#2 User is offline   Gandalf 

• Student

Posted 26 July 2006 - 12:02

Ispit se sprema iz knjige prof. Ziropadje "Psihologija".

ISPITNA PITANJA

* U zagradama su pitanja koja se nalaze u V izdanju udžbenika
1. Psihološke discipline
2. Metode u psihologiji
3. Pluralizam teorijskih pozicija
4. Strukturalizam i funkcionalizam
5. Geštalt psihologija
6. Američki biheviorizam
7. Psihoanaliza i kritika klasične psihoanalize
8. Humanistička psihologija
9. Kognitivna psihologija
10. Pojam učenja
11. Osnovne pojave u klasičnom uslovljavanju
12. Oblici uslovljavanja
13. Uslovljavanje emocija
14. Postupci klasičnog uslovljavanja u terapiji mentalnih poremećaja
15. Kritika Pavlovljevog shvatanja o uslovljavanju (Kognitivni procesi u klasičnom uslovljavanju)
16. Instrumentalno učenje i zakon efekta
17. Operantno učenje: osnovni pojmovi
18. Primena principa operantnog učenja
19. Režimi potkrepljenja
20. Ocena Skinerovog shvatanja (Kognitivni procesi i operantno učenje)
21. Učenje ugledanjem na uzor - po modelu
22. Učenje uviđanjem: kod životinja i kod ljudi
23. Rešavanje problema uviđanjem i školska nastava – Dž. Bruner
24. Transfer učenja
25. Senzorno, kratkoročno pamćenje i radna memorija
26. Razlozi za razlikovanje kratkoročnog i dugoročnog pamćenja
27. Vrste dugoročnog pamćenja